Vi er nu hjemme igen – vi har været i Kiev fredag-tirsdag for at besøge brormand og familie. Det var en fin tur – det var dejligt at være sammen allesammen. Men ARGH!!! at rejse med to små børn og et helvede af bagage – oh gru!

Nå, men vi tog afsted torsdag og skulle overnatte i Hamborg, så vi ikke skulle køre hjemmefra kl. 2 om natten – det er ikke sagen med to små børn og forældre, der ikke har overskud på søvnkontoen. wink. Vi for vild i Hamborg, Simon var ved at blive kvalt i astmatisk bronkitis, Pelle kastede op, vi havde glemt kortet hjemme, og hotelreceptionisten havde ikke begreb om at forklare vejen, men pludseligt fandt vi en tankstation, der havde et kort, og så kom vi frem. grin  Tidligt op og til lufthavnen, hvor vi hurtigt fandt resten af familien og afsted med os. Turen gik fint, og vi landede som planlagt i Kiev. Køen til paskontrollen var meeegalang, men så spottede min mor en af svigerinde Lenas venner fra Århus, og hun forklarede pasbetjenten i “Ukrainian citizens only”-køen, at vi var hendes slægtninge, og så kom vi hurtigt igennem. Tsk tsk. grin  På den anden side ventede Jesper og Lena, og vi kom hurtigt hjem til huset på ul. Uzhgorodskaya 26a. Om aftenen spiste vi og sang fødselsdagssang for Morten, der også lige har haft fødselsdag – han sad og græmmede sig, så måske det kunne have lydt bedre? grin [Fortsættelse følger]

Sorry, the comment form is closed at this time.